Skupinové lekce

FITBOX

Fitbox® je ideální aerobní cvičení výrazně napomáhající ke zhubnutí, je určen především těm, kteří chtějí pečovat o svoji postavu. Pravidelný Fitbox® trénink vám pomůže účinně tvarovat a zpevňovat vaši postavu a navíc vás zcela jistě dostane do kondice a psychické pohody. Při jedné lekci můžete průměrně spálit až 1230 – 3140 kJ i více. Na lekcích FITBOXU se boxuje a kope do speciálních totemů, nejedná se tedy o kontaktní sport. Je to jednoduchý a velmi zábavný druh kondičního cvičení, kdy zapojujete celé tělo. Rozhodně je to aktivita, u které se nebudete nudit, a která stojí za vyzkoušení! Jak se připravit na lekci? Není třeba žádného speciálního oblečení či obuvi, lze využít to, které používáte pro běžnou sportovní – rekreační aktivitu. Rozhodně nezapomeňte vzít si sebou pití (nejlépe sportovní nápoj) a ručník. Na hodinu Fitboxu jsou zapotřebí speciální bandáže nebo rukavice. Ty si však brát nemusíte, rádi vám je půjčíme na vyzkoušení. Buďte připraveni 5 min. před zahájením hodiny. A to nejdůležitější, přineste si s sebou dobrou náladu! Pokud vám zrovna bude chybět, budeme snažit, abyste s ní alespoň odcházeli 🙂

 

JUMPING

Jumping® je dynamická fitness aktivita prováděná na speciálně vyvinutých Jumping® PROFI trampolínách. Základem je kombinace rychlých a pomalých skoků, dynamických sprintů a silových prvků v kombinaci s balančními prvky pro dokonalý kardio trénink. Jumping® příznivě ovlivňuje kardiovaskulární systém, zvyšuje kapacitu plic a celkovou vytrvalost. Trénink na trampolínkách umožňuje komplexní posilování svalů celého těla, a je tak vhodný nejen pro všechny, co se snaží najít efektivní způsob jak zhubnout nebo zvýšit fyzickou kondici. Tento typ fitness aktivity podporuje rychlé spalování tuků, tedy příznivý úbytek váhy. Jumping® je ideálním sportem pro formování postavy a skrývá mnoho unikátních výhod, jak zhubnout rychle, tak i zdravotních benefitů. Díky měkkým dopadům do výpletu trampolíny jsou šetřeny hlavně klouby.

 

TABATA

Tabata je velmi efektivní a funkční metoda intervalového tréninku, při které si zvýšíte fyzičku a zároveň také sílu. Tento trénink je taktéž jeden z nejvíc efektivních, co se týká spalování tuků během cvičení, krátké intenzivní intervaly způsobí vaše lepší sportovní výkony a zároveň tělo lépe metabolizuje glukózu a odbourávání tuků probíhá mnohem rychleji. Vysoce intenzivní trénink (HIIT trénink) dále zvyšuje fyzickou kondici mnohem efektivněji než vytrvalostní cvičení.

Jak se tabata cvičí?

Jeden blok tabaty trvá pouhé 4 min, kdy potrápíme jednu svalovou partii v intervalech 20 sekund makám a 10 sekund odpočívám – to vše celé 8krát. Za celou lekci si dáme společně 5 – 6 bloků tabaty.